30 Mayıs 2006

Yazılım Projesi | Mavi Kurye ERP Projesi

Mavi Kurye, ERP Projesi için bizi tercih etti. Mavi Kurye'nin Müşteri, Gönderi, Dağıtım Bölgesi, Kurye planlamasının ve optimizasyonunun yapılacağı ERP Projesi Bilge Adam Kurumsal Yazılım Geliştirme Ekibimiz tarafından hayata geçirilecektir.



Uygulama bittiğinde, Mavi Kurye'nin bir gönderiyi müşteriden teslim alıp, sahibine ulaştırıncaya ya da iade süreci ile tekrar müşterisine geri gönderinceye kadar gelişen tüm süreçlerini analiz eden, süreçlerin karar ağacı yapıları ile düzgün ilerlemesini sağlayan, detaylı raporların alınmasını sağlayan, hedef-sonuç ilişkilerinin saptanabileceği bir program olacaktır.


Uygulamanın hedeflenen başarısı, Mavi Kurye'nin işlerini ve pazar payını % 30 oranda arttırması ve Projenin hayata geçmesinden sonra bu yatırımın geri dönüşü olarak kendisini 6 ayda finanse etmesidir.

Uygulama Türkiye'de ilk defa 64 Bit lik sistemlerde .NET Framework 2.0 kullanılarak yazılan uygulama olacaktır.

Diğer projelerin detayları için lütfen
bu link'e tıklayınız...

  • Below the Line - Merchandise Tracking System
  • Axa Oyak Eğitim Yönetim Sistemi
  • Digiturk Yayın Akışı Planlama (YAP) Yazılımı
  • Digiturk Dublaj & Arşiv Departmanı Otomasyonu
  • Digiturk Bakım ve Transmisyon Otomasyon Yazılımı
  • Wolkswagen Satış Eğitim Portalı
  • Petrol Ofisi Bayi Stok Yönetim Yazılımı
  • TNT - MDS
  • TNT - Sorun Takip Sistemi
  • Stockrover.com
  • TNT - Ford Inbound Faturalama Sistemi
  • İstanbul Orman Bölge Müdürlüğü - Kadastro
  • TNT - B/S/H
  • FaturaBank - PaySmart
  • Axa Oyak - Eğitim Portalı
  • TNT - VMI

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home