14 Ekim 2006

Fotoğraf Albümü

Edirne'de Temaslarda Bulundum (26 Mart 2007)
































































































Edirne Devlet Hastanesi'ni Ziyaret Ettim (Mart 2007)




Tüm Trakya ve Rumelililer Derneği’nden 200.000 Oy!




Rumeli Balkan Türkleri Federasyonu Olarak Deniz Baykal’ı Ziyaret Ettik (20 Mart 2007)




























İFMC'nin 64. Kuruluş Yıldönümü Kokteyline Katıldım (1 Mart 2007)


















Hürriyet Gazetesi'ni Ziyaret Ettim (Şubat 2007)






Rumeli Balkan Türkleri Federasyonu Olarak Durusu Belediye Başkanı Engin Akman'ı Ziyaret Ettik (22 Şubat 2007)
















12. İnsan Kaynakları Zirvesindeydim (13-14 Şubat 2007)



















Tatilde Bulgaristan'ın Boravets Kayak Merkezindeydim (1-6 Şubat 2007)











































































































































Microsoft Zirvesi 2007'deydim (24-26 Ocak 2007)




Hürriyet Gazetesi'ni Ziyaret Ettim (Ocak 2007)




Doğan Online'ın Maslak Venue'deki Yılbaşı Partisine Katıldım (28 Aralık 2006)




Pirlepeliler Kültür ve Dayanışma Derneği'ni Ziyaret Ettim (18 Aralık 2006)






Rumeli Balkan Türkleri Federasyonu Abant Organizasyonu 9-10 Aralık'ta Gerçekleştirildi


























































Rumeli Balkan Türkleri Federasyonu 1. Olağan Genel Kurulu 26 Kasım'da Gerçekleştirildi!


































































Hak ve Özgürlükler Hareketi'ni Ziyaret Ettik (24 Ekim 2006)





Rumeli Bayramlaşmasındaydım (24 Ekim 2006)











İzmir ve Manisa'daydım (15-16 Ekim 2006)







14. Ulusal İnsan Yönetimi Kongresi'nde Bugün Son Gün




Trakya ve Rumelililer Derneği Olarak Rumeli Balkan Federasyonu'nu Konuk Ettik








Trakya ve Rumelililer Derneği Olarak Siyasi Partilerin İlçe Başkanlarını Konuk Ettik







Trakya ve Rumelililer Derneği Ramazan Organizasyonlarımız






"Get Ready for Exchange 2007 & Office 2007 RoadShow" Organizasyonundaydım




13. Karıncalar Günümüz kutlu olsun!




Coğrafi Bilgi Sistemleri Bilişim Günlerindeydim




CeBIT Bilişim Eurasia Fuarındaydım





Tatilde Alanya'daydım






Bayramda Pamporovo'daydım (Bulgaristan)










0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home